2017-10-09

Nuotoliniai kursai moters MOTERS KELIAS

Jei tik aš turėčiau  6 poras rankų, aš jums parašyčiau daug daug. Ir daug dažniau. Apgailestauju, kad taip retai prisėdu prie kompiuterio. Nutariau miegoti grožio miegu tada, kada noriu. Tad mano naktys yra skiriamos miegui :)

Pagaliau turiu galimybę trumpai priminti apie nuotolinius kursus MOTERS KELIAS :)

Moterys, kurios jau daugiau nei 6 savaitės pradėjo savo kelionę, džiūgauja, kaifuoja, nustemba ir nustemba. Nustemba savimi, savo gerumu, savo širdies platumu. Aš tik stoviu šalia ir rodau kelio ženklus :)

Kviečiu ir tave prisijungti. Ir aš tau garantuoju, kad tu skrisi. Ne į kokią nors Turkiją. O savo sparnais. Tai yra nuostabu.


Trumpa informacija apie MOTERS KELIĄ.

Kodėl neskelbiama kaina?
Kuriu savo santykį su pinigais. Jie man svarbūs. Bet ne svarbiausi. Vienos pamokos kaina - 28 eurai. Rudens nuolaida ir jūsų troškimas kuria kitą kainą. Pvz. viena moteris turi daug vaikučių, todėl šiandien negali sau leisti tiek, kiek reikia. Ji startuoja jau dabar, tačiau trūkstamą dalį sumokės vėliau. Kodėl? Nes moterims valia su noru atgauti save. O ne su pinigais. Aš myliu moteris. Nes ta moteris labai nori. O aš tikiu.

Psichologo, kurį galėčiau rekomenduoti bet kam, valanda kainuoja 50 eurų. Kelionė, laikas dar didina kainą. Todėl už 10 pasikalbėjimų su manimi nereikės mokėti 500 eurų.

Kodėl nuotoliniai kursai?
Nes laikas lekia greitai. Ne visos gali sau leisti važinėti į Kauną. Ir nereikia. Aš ateisiu pas jus. Kada? Kada jūs skirsite laiko sau. Mes bendrausime susirašinėjimo būdu. Jums nereikia mano ausies. Galite pasipasakoti bet kam. Aš noriu jūsų istorijų, kad aš galėčiau jus palydėti meilės keliu. Todėl susirašinėjimo, video, skaitymo - labai užteks. Ir garantuoju - visko, ką aš duodu, užtenka, nes moterys yra pilnaverčiai kosmoso sutvėrimai :)

Ar galima nusipirkti vieną pamoką?
Ne. Parduodamas visas pamokų paketas. Jos gaunamos po vieną. Rekomenduoju vieną pamoką per savaitę. Galima - per dvi. Tačiau įmanomas ir individualus tempas. 10 pamokų - kaip visas mylėjimasis. Negaliu leisti, kad iš nežinojimo atsisakytumėte tos dalies, kurioje slypi orgazmas. 

Jei man nepatiks viena pamoka, tai kodėl turiu mokėti už visas iš karto?
Jūs nieko neturite. Jei kyla toks klausimas, vadinasi, ypatingai verta mokytis pasitikėti, atsiduoti. Verta nutolti nuo "garantinių" santykių, kurie tapo norma mūsų visuomenėje. Ir tai visai nesusiję su meile sau. Noras turėti garantiją - tai baimė. Meilė yra tikėjimas. Tikėjimas kelio nauda. Aš visai neperšu savęs. Pasiskaitykite mano rašomus tekstus. Panaršykite FB ir čia. Pajauskite, ar jums manęs reikia. Aš esu profė. Negaliu sau leisti, kad nusipirktumėte nepilnavertį produktą. Čia kaip žaidimo dėžė. Niekur nenusipirksite tik ėjimo figūrėlių. Arba tik instrukcijos.

O jei man nepatiks?
Nepatiks kas? Susipažinti su savimi? Aš nesakysiu, kokia jūs. Aš tik skatinsiu mąstyti. O save pažinti teks jums pačiai. Kas gali nepatikti? Nepatogumas, laikinas diskomfortas, akistata su savimi. Kai miegi kietai, budintis gali būti nepatogu. Bet labai verta. Aš nesu skirta toms, kurios ir toliau nori miegoti. Aš kviečiu šokti. Miegant to daryti negalima.

O jei man netiks?
Kadangi patyrimai yra labai individualūs, tai aš net nesiimu prognozuoti to. Aš tikrai netinku visoms. Aš nesu tipinė psichologė. Aš neguldau žmonių ant kušečių, aš jų neprisirišu ilgam laikui, aš už juos nieko nedarau. Aš tikiu neatsitiktiniais susitikimais, pajautimu, sielų dialogais. Aš įkvepiu, aš matau sparnus, aš kviečiu skristi. Jei tau pakeliui, pirmyn. Jei tau nepakeliui, linkiu gero kelio.

Bet čia ne apie sijonus ir maldas už vyrus?
Ne. Čia - tik apie tave. Nuogą, su sijonu, be sijono, su vyru, be vyro. Tik apie tave. Tu gali priklausyti bet kokiai religijai. Katalikiška ir musulmoniška meilė yra vis tiek meilė.

Koks pamokų formatas?
Gauni vieną pamoką. Reikia skaityti, rašyti, žiūrėti video ar pan. Kai atlieki skirtas užduotis, gauni antrą pamoką. Taip pat bus galimybė pasikalbėti gyvai, dalyvauti tiesioginėje internetinėje paskaitoje. Tam tikras pamokų konstruktyvas yra stabilus. Visa kita - priklauso nuo kiekvienos moters ypatumų ir poreikių.

MIELOSIOS, JAU PRASIDĖJO LABAI GERAS KELIAS. NET JEI JŪS NEPASIRINKSITE MANO KURIAMŲ KURSŲ, JAU PAČIUOSE JŪSŲ KLAUSIMUOSE GLŪDI DOVANOS JUMS IR MAN.
KOKIOS?
TIKĖJIMO PAMOKA, PASITIKĖJIMO PAMOKA, DOSNUMO PAMOKA, PRASMĖS PAMOKA.
AČIŪ, KAD ESATE. AČIŪ, KAD JUNGIATĖS. AŠ ESU LABAI DĖKINGA UŽ KIEKVIENĄ ISTORIJĄ, KURIĄ PATIKĖJOTE MAN. NES TA ISTORIJA - TAI JŪSŲ PERLAI.

 NAUJIENA NR.1

Jau netrukus startuos nuotoliniai kursai mamoms ir tėčiams GYVENIMO SU VAIKAIS ALMANACHAS. Jie bus kaip gyvenimo su vaikais žemėlapis, pranašysčių rinkinys, kalendorius ir dar daugiau. Bus labai vertinga ir labai gerai. Santykių gerinimas su vaikais - garantuotas. Ne tik su mažais vaikais, bet ir su mūsų vidiniais vaikais. MOTERS KELIO pėstininkėms taikoma nuolaida.
Jau dabar galite registruotis
psichologe.ramune@gmail.com

NAUJIENA NR.2

Jau netrukus startuos nuotoliniai kursai moterims KARALIŠKOS MEILĖS KURSAI, kurios nori pagerinti savo ir savo partnerio santykius. Stebuklas tame, kad užteks dalyvauti vienai moteriai. Vyrai liks ten, kur yra ir bus ramūs :) Garantuoju, kad pasikeis labai labai labai daug kas. Ir tikrai nebus taip, kaip norim mes. Arba kaip nori jie. Bus taip, kaip verta :)
MOTERS KELIO pėstininkėms taikoma nuolaida.
Dviejų kursų dalyvėms - dar didesnė.
Jau dabar galite registruotis
psichologe.ramune@gmail.com

AŠ MYLIU :)

 

Komentarų nėra: