2011-03-29

Vieno vaiko vienas rytas

Einu į darbą.
Prie vaikų darželio sustoja mašinytė.
Išlipa iš jos mama ir tėtė.
Ir mažylis.
Tėtis eina šalia.
Mama viena ranka neša mažylį.
Kita ranka laiko prie ausies telefoną ir kalbasi.
Mažylis verkia.
Niekas nekreipia dėmesio.
Visi užsiėmę savais reikalais.
Visi savo pasauliuose.
Ašarojančiam pypliui vietos juose nėra.
Raminu savo Širdį: bet čia tik vienas rytas.
O Širdis man atsako: ir tas vienas rytas galėjo būti kitoks.
Taip, sutinku.

Mano diena prasidėjo nuo pašnekesio su mylimu Žmogumi.
Vėliau pažadinau rafaelo saldainių monstriuką.
Jis paklausė: tu jau atsimerkusi?
Atsakiau: taip.
Susimąstė: o aš būsiu užsimerkęs, man taip įdomiau.
Ir dar pridūrė: o jau rytas? Gal dar naktis pas mus namuose?

Rytas buvo malonus.
Be skubėjimo, be įtampos.





2 komentarai:

Citrina ir bulvė rašė...

"Ar tu jau atsimerkusi?" :)

Milda rašė...

Aš maniau, kad rafaelo saldainių monstriukai gyvena tik mūsų namuose :)))