2013-07-03

Kodėl mano automobilis purvinas arba Užvakar dienos atradimas

Mano automobilis dažnai būna purvinas.
Kodėl?
Neturiu laiko laukti kažkur, kol jį išvalys.

Užvakar bičiulis FB pakomentavo vieną straipsnį taip:
tai pirmas užsakomasis straipsnis, kurį jam buvo įdomu skaityti.

Visų pirmą, tai buvo neužsakomasis straipsnis. Užvakar tai sužinojau.
Bet užvakar dienos atradimas buvo ne tas.

Kol aš dirbau vienoje šeimoje, mano automobilį valė iš išorės ir vidaus ten, kur jis stovėjo.
Ir aš supratau, kad ir aš turiu šansų savo automobilį išlaikyti kur kas švaresnį, nes neatiduodu laiko papildomai tam, kad jis būtų švarus.

Pagalovojau apie mamas, kurios pyksta, kai vyrai nepasirūpina jų automobilių švara, o jos su lėliukais visai neturi tam laiko ir galimybių.
Bet jei mama išeitų valandai - dviem pasivaikščioti su vaiku, o tuo metu jos automobilį valytų, ji turėtų švarų automobilį, o su vyru galėtų praleisti kartu laiką kur kas kokybiškiau.
Tik įsivaziduokite: atvažiavote į parduotuvę, ramiai valandą ten apsiperkate, o tuo metu plauna Jūsų automobilį.

Gerai jau gerai, pasakysiu, kas tai daro.

Pristatau užvakar dienos atradimą :)

ŠTAI

Man labai patiko, nes:
1. išvalė tvarkingai
2. nesugaišau tam papildomai laiko
3. man patinka vandens taupymas, nes jo Žemėje turime tik tiek, kiek turime
4. tai gali tikti ir patikti daugeliui mamų
5. ši paslauga nevagia iš manęs laiko


"Užsakomasis" straipsnis čia.

Nežinau, ką šie jauni ir drąsūs žmonės sugalvos žiemai, bet kokia nors pati išsidedanti palapinė, abgaubianti automobilį būtų visai nieko :)

Dalinkimės atradimais, kurie gali mus pradžiuginti

Švarios mašinos savininkė,
Ramunė





2 komentarai:

Unknown rašė...

Geras poziuris, mamyte!:)
Kadangi manau, kad isskirtinis automobilis turi buti svarus, todel randu motyvacijos karts nuo karto nusiplauti masina, bet vis dazniau patikiu ji kitiems. O is dalies gaila, kad nebesirupinu juo taip, kaip anskciau..

aura rašė...

Man tai atrodo puiki idėja. Kadangi pati turiu mažą vaiką, kuris dažnai ištepa automobilį, tai mielai pasinaudočiau tokia paslauga. Arba jei neturi laiko valyti automobilio, juk visada galima pasinaudoti ekonomiška automobilių nuoma.:)