2018-01-17

IŠSKRENDAMASIS SEMINARAS

Ar jau lauki kavos?
Pas mane ji jau garuoja.
Tai va.

Į MOTERS VIZIJĄ pranešėja manęs nepakvietė.
Jie net nežino, ką praranda.
Jei rimčiau, aš tikrai norėjau būti šios konferencijos pranešėja.
Nes tema - kaip tik man.
Apie laimę darbe ir gyvenime.

Pažiūrėjusi pagrindines pranešėjas net apsidžiaugiau:
esu dar per jauna.
Dalia Ibelhauptaitė, Ingeborga Dapkūnaitė.
Ne tiek biologiniame amžiuje esmė.
Esmė paliktuose pėdsakuose.

Tad nutariau susiorganizuoti kai ką sau ir tau.
Pasiruošusi?
Sėdi?

Kviečiu tave kartu su manim pabėgti.
Į Egiptą.
Kur šilta ir šviečia saulė.

Noriu įkvėpti moteris laimei ir sėkmei. Nes tą galiu.
Noriu pasikviesti tas, kurios visur buvo, tik pas save dar neapsilankė.
Noriu pasikviesti ne visko mačiusias, o per mažai sau dėmesio skyrusias moteris.
Noriu pasikviesti keliauti tas, kurios vis neleido ko nors ypatingo sau.
Nes ir aš esu viena jų.

Būsiu tau ne mokytoja, o draugė.

Pasiūlysiu viską, ką turiu.
Atrasim viską, ko reikia.
Patirsim tiek, kiek užteks.

Man patinka derinti veiklą su poilsiu.
Tad padirbėjusi su savimi ir tavimi, aš mielai įkišiu savo kojų pirštus į šiltą smėlį.
O tu?

Šia kelione aš nesiekiu uždirbti. Tad kaina - ne komercinė.

Šia kelione aš siekiu pabėgti.
Nes man to po mėnesio labai labai labai reikės.

Išduosiu tau dvi paslaptis:
1. Būtinai turiu atstatyti balansą, nes mano vyras drįso be manęs mėgautis poilsinėmis kelionėmis net du kartus. :) Padėk man nuostabiai atsikeršyti :)

2. Kuriu planą kitą kartą sukviesti vyrus, kurie nori padaryti bent vieną moterį laiminga. Ir, žinoma, ta moteris nėra vyro mama.

Lėkim, tikėkim, mylėkim.

Gražios jaunaties

Komentarų nėra: