2014-01-24

Kaip mes mažinom puikybę? arba Kaip vaikai gali padėti suaugusiems tapti geresniais?

Šiandien rytą pradėjau nuo bendravimo su vaikais.
Buvo labai labai smagu man.
Tikiuosi ir jiems.

Kas vyko?
O gi paprasti dalykai :)

Šiandien iš pat ryto, šaltą Tinginių dieną, vaikai ilsėjosi, o suaugę darbavosi.
Vaikai gavo didelį prašymą - padėti suaugusiems tapti geresniais.
Kodėl?
Faktas, kad visi vaikai gimsta geri.
Faktas, kad vaikai yra geri, kol jie vaikai.

Kas gi nutinka, kai pradedame augti?

Išsiaiškinome, kad vaikai nuo suaugusiųjų skiriasi keliais svarbiais dalykais:
1. vaikai nerūko
2. vaikai nevartoja alkoholio
3. vaikai nevertoja narkotikų
4. vaikai dūksta
5. vaikai žaidžia
6. vaikai smagiai leidžia laiką


Padarėme išvadą, kad jei suaugę nori tapti bent kiek geresniais, jie turi išpildyti bent šiuos 6 punktus.

Dėmesio, dėmesio: vaikai galvoja, kad pirmus tris dalykus galima daryti, tik reikia užaugti. Teko vaikams pasakyti tiesą.

Ypatingai malonus pasisėdėjimas buvo apie suaugusiuosius, kurie lyg balionai kartais pradeda pūstis ir sako: aš geriau viską žinau, aš daugiau žinau, aš protingesnis, aš čia svarbiausią nuomonę turiu pasakyti.... Pamislijom, kad su tokiais persipūtusiais balionais labai sudėtinga, šalia jų labai sudėtinga, nes jie - bet kada gali susprogti. O kai balionas mikštesnis, tai į jį ir atsiremti galima, ir prisiglausti.

Tad prašėme vaikų paminkštinti suaugusiųjų iš puikybės prisipūtusius balionus.
Kaip?
O gi lengvai piršteliu bestelėjom į puikybę, o jos savininkui sakėm gražius žodžius.

Įvyko stebuklas: puikybės užmigo, kai kurių puikybės net ir užknarkė.

Taigi, patikrintas receptas puikybei užmigdyti:
10 pasakymų AŠ TAVE MYLIU
10 pasakymų TU ESI GERAS
10 pasakymų TU LABAI DRAUGIŠKAS
10 pasakymų TU LABAI PLAČIOS ŠIRDIES
10 pasakymų TU ESI LABAI SUMANUS
10 pasakymų TU LABAI KŪRYBIŠKAS
10 pasakymų AŠ TAVIMI PASITIKIU

Receptas iki galo neišbaigtas, tad kviečiame nuo tuoj pat pradėti ieškoti papildomų prieskonių.

Komentarų nėra: