2015-12-13

Nesutarimai tarp tėvų ir vaikai šalia


 2015-06-06
Man taip norėtųsi,kad nesutarimai tarp vyro ir moters nors iš dalies aplenktų vaikus.
Gal geriau sutarti?
Taip.

Bet be nesutarimų nebus santykių.
Autentiškų nebus.

Tai yra normali trintis.
Ją verta įveikti.


Kai aš nesutariu su vyru, 8 metų sūnui pasisakau: man sunku ir tai su tavimi nesusiję.
Jo brandi siela turi galios dalyvauta daug kur.
Jau išmoko nesikišti.

Naktimis jam užmigus šnibždu:
Tu esi mažas. Aš esu didelė. Aš tave globoju, saugau, tau viskas yra gerai. Tu esi vaikas. Aš esu suaugusi.


Aš turiu teisę į nemalonias būsenas.
Vaikai turi teisę jaustis laisvi nuo to.
Tik reikia atitinkamų žingsnių.
Ir tai atmosfera namuose yra jiems lyg vandenynas,iš kurio jie negali išplaukti.

Kūdikiui taip pat stengiuosi šypsotis.
Juk jam labiausia reikia saugumo.
Taip skauda širdį, kai kitas pasirenka nuotaiką.

Neskaitysiu vaikui knygos, nes nenoriu.
Nekalbinsiu vaiko,nes nėra nuotaikos.

Taip norisi,kad du suaugę būtų suaugę.

Atsikelti iš lovos ir praeiti pro krykštaujantį kūdikį yra žiauru.
Atsikelti iš lovos ir neatsišaukti į kūdikio kvietimą yra žiauru.
Pasinerti į trumpą meditaciją, pasveikinti saulę praėjus pro jau nubudusius pagrindines saules- moterį ir vaikus- žiauru.


Mano antrai motinystei šiandien 6 mėnesiai.
Pavargau. Saldus tas nuovargis.
Žinau,ko man reikia, kad dar vieną savaitę atlaikyčiau.

Labai intensyvios naktys. Žindau ir žindau.

Pasirinkti mišias vietoj realios pagalbos moteriai- dievui, per žiauru.

Gavau 6 mėnesių proga dovanų kaltinimą,kad esu nesupratinga.

Ir nuo paklodės buvo mėtomi mano beslenkantys plaukai ant kilimo. Kodėl?
-Tai tu gi dar kartą susiurbsi.

Aš pasilieku nesupratinga.
Nes nėra čią ką suprasti.
Nebent...
Tai yra psichologinis smurtas.
Ir tą užgauliojimą patiria labai daug moterų.
Beveik neįmanoma jo įrodyti.

Aš būtinai aprašysiu,kad nesiklaidintumėm.
Nes tai susiję su meilę sau.

Dievui nebūsi geras,jei negeras esi žmonėms.
Dievas yra ne tik bažnyčioje.

Aš esu sau dėkinga už šiuos 6 mėnesius.
Aš esu laiminga mama.
Net su skaudančia širdimi.
Amžinai tai netruks.

************************************************************************************
Facebook suteikia erdvės pasikalbėti su žmonėmis. O pokalbiuose gimsta dar kitos mintys. Dalinuosi.


 ,,Jeigu vyras nuolat išreiškia nepasitenkinimą savo žmona - tai labai blogas ženklas. Vedose sakoma, kad žmogus gali įgyti didingiausias žinias, šlovę, pripažinimą, viską, ką tik nori, tačiau jeigu jis negerbia moters - visa, ką jis turi, virsta nuliu.
Žmogiškos kultūros kriterijus - santykis su moterimi, santykis su priešinga lytimi. Jeigu bent jau šeimoje mes laikysimės pagarbos principo, galėsime daug pasiekti."

- Aleksandras Chakimovas


Aš 

 Susikūriau tokį scenarijų. Jame ir gyvenu. Ir ne viena aš tokia. Moters negali mylėti kitas labiau nei ji pati save. Absurdo koncentracija turi padidėti,kad kažkas įvyktų.
Kur čia nesutiksi su Chakimovu. Mylima moteris skleidžiasi. Bet ją mylėti reikia mokytis. Tėvams, vyrams... Ir pačiai moteriai...


 Meilės sau kelyje atsirado dar vienas kriterijus: aš verta būti šalia vyro net tada,jei ir užpisčiau. Tiesiog vyrui nekiltų klausimas toks...

Tikiu,kad toks grasinimas yra susijęs su ketinimu.


O juk galima grasinti meile...

Tau taip blogai. Aš nepaliksiu tavęs tol,kol tau bus gerai. Aš nepasitrauksiu nuo tavęs, kol tu netapsi laiminga. Visata, ar girdi? Aš pasiruošusi tokiam grasinimui!!!

Bet yra gal kur nors parduotuvė,kurioje galima nusipirkti sau lygiaverčią moterį? Aš tokios nežinau. Gauname tai,ko nusipelnome.

Kažkada seniai kovojome galaktikose.
Kovą sielos prisimena kaip vieną geriausių formų būti kartu.

Senas istorijas sunku pakeisti.
Gal net ne visada ir reikia.

Einu skaityti vaikui. Šypsotis. Ir tai nebus apsimetinėjimas. Kai žiūriu savo sūnums į akis, jose nematau jų tėvų klaidų. Pirmojo- jau nebematau. Laimei. Antrojo- nebematysiu. Išmokau pamoką. Va tai ir reiškia- būti čia ir dabar.

Mano sūnūs turi pačius geriausius jiems tėčius. Ir abiems jiems esu už šiuos nuostabukus dėkinga.



Suprantam vyro elgesį ir manom, kad jam trūksta meilės, todėl jis taip...

 
Jis pats yra meilė. Jis pats yra didis. Jis pats yra pats sau pakankamas. Jam labiausiai reikia savęs: didelio, stipraus, drąsaus, galingo, mylinčio, atviro, nuoširdaus. Ir jis turi save!

Komentarų nėra: